Vegantletika: Aparat za pravljenje sojinog mleka

Potraga za aparatom

Bacio sam se na potragu. Tražio sam po prodavnicama, ali uzalud (često nisu ni čuli za tako nešto). Potražio sam po internetu i saznao da je nekada neko prodavao ovde u Srbiji aparat za pravljenje sojinog mleka, ali nisam uspeo da kontaktiram prodavca. Konačno sam našao ko prodaje taj aparat i ona živi u Beogradu. Nakon što smo se dogovorili za kupovinu već sutradan sam mogao da preuzmem aparat za pravljenje sojinog mleka. Moram da napomenem da je moguće naći i jeftiniji aparat za pravljenje sojinog mleka za možda 10€, ali ovaj aparat je zaista popularan po čitavom svetu i ima odlične ocene od korisnika. Ukoliko je neko zainteresovan za kupovinu ovog aparata, može kontaktirati prodavca koja će takođe biti spremna i da sve detaljno objasni kako se koristi:
Mirjana
“Sapo centar” d.o.o.
kontakt telefon: 063/778-48-28
internet prezentacija: http://www.vivawell.co.rs/

Leave a Reply

