Kada nema dijaloga, to je nasilje

Novosadsko Ubrojčavanje

Spandau Ballet

Spandau Ballet

Jednog kasnog post-izbornog proleća, pošto što su (očekivane) obilne padavine izazvale poplave u našoj zemlji, nastala je “sasvim neočekivana” poplava cenzure medija.

Pre nekoliko dana je na primer, prekinuta i jedna konferencija za novinare. Na njoj je na pitanja novinara odgovarao ministar prosvete, a potom je konferencija, odjednom grubo završena.

“Nema više pitanja!” – izgovara žena na podijumu stojeći pored ministra prosvete.

“Niste ispoštovali pitanja, idemo!” – u kadar ulazi Šef Kabineta ministra prosvete iznerviranog izraza lica.

“Zašto branite…sad ste vi veći katolici od pape…” – novinar izgovara ministru i Šefu Kabineta.

“Ne, nismo mi veći katolici od BATE…” – iznerviran još više tim poređenjem, zbuni se na kratko Šef Kabineta ministra prosvete, i dodaje “ZATO ŠTO SAM JA ŠEF KABINETA, drago mi je. IDEMO!”

“Ali mi retko viđamo ministra…” – novinar se požali Šefu Kabineta.

“Dobro, biće prilike…vi sa (jedne medijske kuće) možete da možete da dođete…

View original post 1,864 more words

Leave a Reply

